مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 18:252021-04-15ورزشي

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر اصفهان مقابل حریف شیرازی


تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در مرحله دوم لیگ فوتسال مقابل ایمان شیراز - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته دوم از دور نهایی پلی آف سقوط لیگ برتر فوتسال امشب تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم ایمان شیراز بود که در پایان بازی با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

ترکیب کوثر اصفهان:  محمد نویدبخش، امید سیف، مجید کیانی، مسعود گیاهچی، احسان جزینی، کامبیز گمرکی، احمدرضا نظری، رشید تقی پور، احسان فیروزپور، حمدرضا یوسفی، حمید کاهبنده و مسعود فلاحی سرمربی: داوود توسل دقایق ابتدایی نیمه اول را بازیکنان کوثر بهتر آغاز کردند و با حملات پی در پی دنبال باز کردن دروازه حریف بودند ولی موفق نشدند.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم به حملاتشان افزودند که محمدرضا احمدی موفق شد گل اول تیم ایمان شیراز را به ثمر برساند؛ در پایان نیمه اول و پس از به ثمر رسیدن گل اول بازهم شاگردان نعمتی به حملات خود ادامه دادند و توسط مسعود آستانه به گل رسیدند تا نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود ایمان شیراز به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بازیکنان کوثر با حملات خود بهتر آغاز  کردند و موفق شدند توسط مسعود فلاحی به گل برسند اما چند دقیقه بعد علی عرب زاده طی یک ضد حمله گل سوم ایمان را وارد دروازه کوثر کرد تا بازهم تفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر اصفهان مقابل حریف شیرازی

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر اصفهان مقابل حریف شیرازی